TJEK på arbejdsmiljøet
Din komplette arbejdsmiljøplatform og personlige rådgiver samlet ét sted
Hvad er TJEK?
Med et TJEK abonnement får du en specialist i arbejdsmiljø, som proaktivt følger op og sikrer, at I som virksomhed hele tiden lever op til gældende love og regler. Du kan også ringe til vores hotline, når du løbende har brug for hjælp til arbejdsmiljøarbejdet.
Derudover kan du samle al jeres arbejdsmiljø i én platform. Her kan I dokumentere og registrere alt arbejdet med arbejdsmiljø.
Lev op til jeres ansvar
Overblik og værktøjer sikrer at I lever op til jeres ansvar og overholder dansk arbejdsmiljølovgivning.
Forebyg nedslidning og ulykker
En systematisk tilgang til arbejdsmiljø forebygger ulykker og øger trivslen.
Styrk dialogen med myndighederne
Tjek på dokumentationen styrker dialogen med fx Arbejdstilsynet.
Personlig rådgivning
Din personlige TJEK-rådgiver følger proaktivt op på online møder 4 gange om året og sikrer, at du hele tiden er opdateret på arbejdet med arbejdsmiljøet. Du har også mulighed for at få besøg af en arbejdsmiljøspecialist en hel dag – du bestemmer emnet.
Med et TJEK abonnement får du en hotline til de spørgsmål, der dukker op undervejs. Sker der en akut ulykke? Brug vores akut-nummer og få en TJEK-rådgiver i røret med det samme.


Arbejdsmiljøplatform
TJEK fungerer som en app, hvor du har dokumentere og registrere alt arbejdet med arbejdsmiljø. Det vises alt sammen i en brugervenlig app, som dine kollegaer kan tilgå i deres daglige arbejde, når de fx skal bruge en instruktion eller registrere en ulykke.
Platformen er gennemprøvet og udviklet i samarbejde med Oshure.
Sådan kommer du i gang med TJEK
1
Book intro
2
Kortlægning
3
Sæt i gang!
Har du brug for et godt råd?
Gitte Marcussen er en af vores dygtige specialister i arbejdsmiljø.
Har du spørgsmål til TJEK? Er du i tvivl om løsningen passer til netop din organisation?
Så kontakt Gitte for en kort uforpligtende snak på telefon: 20 13 93 56
Fordele & Features
Se hvad du kan få med i et TJEK abonnement
Personlig rådgiver
Vores dygtige arbejdsmiljøspecialister svarer på spørgsmål, følger op og rådgiver målrettet netop jeres organisation.
Arbejdsmiljø-hotline
Få svar på de løbende spørgsmål i arbejdsmiljøarbejdet via telefon.
Arbejdsmiljøhåndbog
Jeres virksomhedsspecifikke nøgle til at gå fra reaktivt arbejdsmiljøarbejde til en proaktiv og systematisk forebyggende tilgang.
App
Ledere og medarbejdere har altid jeres arbejdsmiljøindsats lige ved hånden og kan let indrapportere fejl og lign.
APV & andre målinger
Brugervenlig APV og øvrige medarbejdermålinger. Tilpas selv spørgsmålene eller brug vores og se resultaterne i en overskuelig rapport.
Handlingsplaner
Handlingsplaner giver et solidt overblik over hvad I allerede har løst - og hvad der er planlagt. Samtidig får alle medarbejdere mulighed for at følge med i aktuelle arbejdsmiljøindsatser.
Runderinger og tjeklister
Opret egne spørgsmål eller bruge den medfølgende skabelon. Sager med fotodokumentation oprettes nemt undervejs.
Sager og indberetninger
Både ledere og medarbejdere kan indberette arbejdsmiljøforhold, ulykker eller nærved-ulykker.
Møder og referater
Enkel håndtering af møder i arbejdsmiljøorganisationen. Den lovpligtige årlige arbejdsmiljødrøftelse dokumenteres let.
Dokumenthåndtering
Hold styr på alle jeres arbejdsmiljødokumenter. Samtidig sikrer I dokumentation for jeres arbejdsmiljøindsats.
Akut-nummer
Sker der en akut ulykke? Brug vores akut-nummer og få en TJEK-rådgiver i røret med det samme.
Gratis adgang til Dansk Kemidatabase
Lev op til lovens krav om at have styr på sikkerhedsdatablade, den kemiske risikovurdering, instruktioner i brug af kemikalier mv. Op til 10 produkter gratis.
10% på alle Joblife-uddannelser
Fx den lovpligtige arbejdsmiljøuddannelse (3 dage), arbejdsmiljøkoordinatoruddannelsen (5 dage) eller jeres lovpligtige tilbud om den supplerende arbejdsmiljøuddannelse.
Rabat på arbejdsmiljøydelser
Op til 10% rabat på alle Joblifes arbejdsmiljøydelser.
Whistleblower-system
Tilkøb et professionelt internt whistleblowersystem, hvor medarbejdere kan indberette formodede ulovlige eller uacceptable forhold – helt anonymt og trygt.
Vi har lange samarbejdsrelationer
Priser & Abonnementer
Basis
745 kr. / måned Årlig betaling | Pris: 8.940 kr. / år
870 kr. / måned Månedlig betaling | Pris: 10.440 kr. / år
Let adgang til arbejdsmiljøindsatsen
- APV & andre målinger
- Handlingsplaner
- Runderinger & tjeklister
- Sager & referater
- Dokumenthåndtering
Arbejdsmiljøhåndbog (skabelon)
- Overblik, systematik & styring
- Tilpasset virksomheden med specifikke forhold i samarbejde med TJEK-rådgiver
Arbejdsmiljø-hotline
- Telefon
- Svar på ad hoc spørgsmål
- Hjælp ved akutte situationer
Personlig rådgiver
- Jeres specialist kontakter jer 4 gange om året.
En hel dag hos jer
- En specialist besøger jer en gang om året med et aftalt fokusområde
Mest populære
Service
1.840 kr. / måned Månedlig betaling | Pris: 23.920 kr. / år
Let adgang til arbejdsmiljøindsatsen
- APV & andre målinger
- Handlingsplaner
- Runderinger & tjeklister
- Sager & referater
- Dokumenthåndtering
Arbejdsmiljøhåndbog (tilpasset)
- Overblik, systematik & styring
- Tilpasset virksomheden med specifikke forhold i samarbejde med TJEK-rådgiver
Arbejdsmiljø-hotline
- Telefon
- Svar på ad hoc spørgsmål
- Hjælp ved akutte situationer
Personlig rådgiver
- Jeres specialist kontakter jer 4 gange om året.
En hel dag hos jer
- En specialist besøger jer en gang om året med et aftalt fokusområde
Service +
2.415 kr. / måned Årlig betaling | Pris: 28.980 kr. / år
2.820 kr. / måned Månedlig betaling | Pris: 33.840 kr. / år
Let adgang til arbejdsmiljøindsatsen
- APV & andre målinger
- Handlingsplaner
- Runderinger & tjeklister
- Sager & referater
- Dokumenthåndtering
Arbejdsmiljøhåndbog (tilpasset)
- Overblik, systematik & styring
- Tilpasset virksomheden med specifikke forhold i samarbejde med TJEK-rådgiver
Arbejdsmiljø-hotline
- Telefon
- Svar på ad hoc spørgsmål
- Hjælp ved akutte situationer
Personlig rådgiver
- Jeres specialist kontakter jer 4 gange om året.
En hel dag hos jer
- En specialist besøger jer en gang om året med et aftalt fokusområde
Alle priser er ex. moms og gælder for virksomheder med op til 100 ansatte. Kontakt os på tjek@joblife.dk for priser ved over 100 ansatte.
Se abonnementsvilkår her
Er du stadig i tvivl om, hvilket abonnement er det rette for jer?
Basis
Til virksomheden, der har kompetencer til selv at opsætte medarbejdermålinger fx APV og trivselsmålinger. I har en god grundlæggende viden om de arbejdsmiljømæssige forpligtigelser – lige fra den lovpligtige årlige arbejdsmiljødrøftelse til analyse af hændelser.
Her får I fx en skabelon til arbejdsmiljøhåndbogen, men skal selv udfylde den.
Service
Til virksomheden, der ønsker mulighed for online eller telefonisk rådgivning ved planlægning af medarbejdermålinger fx APV og trivselsmålinger. I kan ligeledes se en værdi i, at få proaktiv kontakt fra deres personlige TJEK-rådgiver fx ved planlægning af den lovpligtige årlige arbejdsmiljødrøftelse og løbende opfølgning på den efterfølgende årsplan.
Service +
Andre fordele med et TJEK abonnement
Uanset hvilket abonnement du vælger, får du også følgende fordele:
- Gratis adgang til Dansk Kemidatabase (op til 10 produkter)
- 10% rabat på alle Joblife uddannelser
- Op til 10% på alle Joblife arbejdsmiljøydelser
Tilkøb et professionelt Whistleblower-system
- Professionelt internt system til indberetning af uacceptable forhold
- Enkel opsætning af systemet
- Anonymt og trygt for medarbejdere
Mød dine TJEK konsulenter

Mette Malmberg
Seniorkonsulent
Fysioterapeut
Fagansvarlig for ergonomi og sundhed