Trives jeres medarbejdere?
Løft jeres psykiske arbejdsmiljø og skab de bedste arbejdsvilkår for jeres medarbejdere med TJEK.
I en travl arbejdsdag er der ofte et stort fokus på drift, og på mange arbejdspladser er de årlige medarbejderudviklingssamtaler den eneste trivselsorienterede indsats. Måske er det noget, du kan genkende?
I Joblife vil vi gerne ændre det lave fokus på trivsel på arbejdspladserne. Derfor har vi skabt TJEK-konceptet: en professionel løsning, hvor vi sikrer de bedste vilkår for jeres arbejdsmiljø.
Med TJEK får I ikke bare kompetent og professionel rådgivning. I får tilknyttet jeres egen autoriserede organisationspsykolog, der er specialist i det gode arbejdsmiljø.
Jeres organisationspsykolog vil med sin viden og ekspertise:
- kortlægge jeres psykiske arbejdsmiljø.
- følge proaktivt op på arbejdsmiljøarbejdet hvert kvartal.
- sikre, at I som virksomhed og arbejdsplads lever op til gældende love og regler.
- skabe balance og arbejdsglæde med konkrete redskaber, der også forebygger stress.
Og vigtigst af alt: sørge for, at jeres medarbejdere trives med et sundt, psykisk arbejdsmiljø. I får også en direkte hotline til en arbejdsmiljøspecialist, så gode råd og vejledning altid er lige ved hånden.
På den måde forebygger I aktivt mistrivsel og langtidssygemeldinger med TJEK. Det kommer ikke kun medarbejderen til gode – det er også en stor fordel for arbejdspladsen og kan ses på bundlinjen, fordi medarbejdere, der trives og føler sig trygge, er mere effektive, kreative og skaber resultater.


Vil du vide mere om TJEK? Udfyld kontaktformularen – så kontakter vores chefkonsulent Gitte Marcussen jer snarest muligt.