APV Basis
9.975
kr.
Ubegrænset antal medarbejdere
Standardspørgeramme
1 total rapport
Faglig anbefaling i rapport
Online APV møde (1 time)
Tilvalg:
Delrapporter: 750 kr./stk
Ekstra spørgerammer: 3.150 kr.
Vores spørgeramme om psykologisk sikkerhed (eller psykologisk tryghed) har vi udviklet i et projekt støttet af Velliv Foreningen.
Læs mere om spørgerammen Psykologisk sikkerhed
Vores spørgeramme om natarbejde er baseret på spørgsmål, som er fastlagt på baggrund af overenskomsten OK23, der gælder for alle virksomheder på DA/FH-området (11 arbejdsgiverforeninger på det private arbejdsmarked). Spørgerammen er fastlagt for DI’s overenskomstområde.
Hvis du har behov for hyppigere APV om natarbejde, kan vi lave det særskilt.
Læs mere om den særskilte nat-APV
Egne spørgsmål: 2.625 kr. / 3 stk.
Ud over standard APV-spørgerammen kan vi justere eller udvide spørgerammen efter jeres individuelle behov.
Egne spørgsmål: 4.200 kr. / 6 stk.
Benchmarking: 2.625 kr.
APV Ekstra
13.975
kr.
Ubegrænset antal medarbejdere
Standardspørgeramme
1 total rapport
Faglig anbefaling i rapport
Online APV møde (1 time)
Tilvalg:
Delrapporter: 750 kr./stk
Ekstra spørgerammer: 3.150 kr.
Vores spørgeramme om psykologisk sikkerhed (eller psykologisk tryghed) har vi udviklet i et projekt støttet af Velliv Foreningen.
Læs mere om spørgerammen Psykologisk sikkerhed
Vores spørgeramme om natarbejde er baseret på spørgsmål, som er fastlagt på baggrund af overenskomsten OK23, der gælder for alle virksomheder på DA/FH-området (11 arbejdsgiverforeninger på det private arbejdsmarked). Spørgerammen er fastlagt for DI’s overenskomstområde.
Hvis du har behov for hyppigere APV om natarbejde, kan vi lave det særskilt.
Læs mere om den særskilte nat-APV
Egne spørgsmål: 2.625 kr. / 3 stk.
Ud over standard APV-spørgerammen kan vi justere eller udvide spørgerammen efter jeres individuelle behov.
Egne spørgsmål: 4.200 kr. / 6 stk.
Benchmarking: 2.625 kr.
APV Ekstra +
17.975
kr.
Ubegrænset antal medarbejdere
Standardspørgeramme
1 total rapport
Faglig anbefaling i rapport
Online APV møde (1 time)
Tilvalg:
Delrapporter: 750 kr./stk
Ekstra spørgerammer: 3.150 kr.
Vores spørgeramme om psykologisk sikkerhed (eller psykologisk tryghed) har vi udviklet i et projekt støttet af Velliv Foreningen.
Læs mere om spørgerammen Psykologisk sikkerhed
Vores spørgeramme om natarbejde er baseret på spørgsmål, som er fastlagt på baggrund af overenskomsten OK23, der gælder for alle virksomheder på DA/FH-området (11 arbejdsgiverforeninger på det private arbejdsmarked). Spørgerammen er fastlagt for DI’s overenskomstområde.
Hvis du har behov for hyppigere APV om natarbejde, kan vi lave det særskilt.
Læs mere om den særskilte nat-APV
Egne spørgsmål: 2.625 kr. / 3 stk.
Ud over standard APV-spørgerammen kan vi justere eller udvide spørgerammen efter jeres individuelle behov.
Egne spørgsmål: 4.200 kr. / 6 stk.
Benchmarking: 2.625 kr.
Alle priser er ex. moms.
Dialogbaseret APV - Pakke 1
8.900
kr.
Workshop inkl. Quick-APV spørgeskema-resultater
Giver fælles forståelse og et godt afsæt for det videre arbejdsmiljøarbejde
Godt på vej med handlingsplanen
- Under workshoppen udarbejdes konkrete handleplaner, som er målrettet ønsker, ideer og behov. Dette gør det videre arbejde for AMO meget lettere.
- Foruden handlingsplanerne udleveres pdf-filer med Quick APV spørgeskema-resultaterne (fysisk og psykisk), som sikre at alle lovpligtige emner berøres og som bruges til mindsetting af deltagerne.
- Joblife-konsulenten faciliterer og præciseret temaer og løsningsforslag, mens en arbejdsmiljørepræsenter el. lign fra virksomheden skriver i handlingsplanen.
Ekstern facilitering giver tryghed
- Dialog APV metoden bliver faciliteret professionelt og i trygge rammer, hvor alle deltagerne involveres og kan bistå med ideer til løsninger.
- Vi anbefaler, at vi starte med det fysiske arbejdsmiljø og slutter med det psykiske.
- Vi anbefaler også, at selve snakken om psykiske arbejdsmiljø foregår uden ledelsen, men at ledelsen bliver inddraget sidst i processen.
- Vi sikrer, at alle lovkrav til APV bliver overholdt, og at AMO efterfølgende har konkrete input til handlingsplaner, der kan arbejdes videre med.
Anerkendende dialog
- Vi tilbyder facilitering af en anerkendende APV-dialog proces omhandlende både det fysiske og psykiske arbejdsmiljø. Vi fokuserer på det positive og taler om deltagernes ønsker, samt hvad der skal til for at disse kan imødegås.
- Vi tager udgangspunkt i en kort spørgeramme (Quick APV), som deltagerne besvarer anonymt vha. deres telefon. Med udgangspunkt i den fælles besvarelse drøftes, hvilke ønsker og behov deltagerne har, og hvilke input der er til løsninger, prioriteringer og handlinger.
- Under dialogen i workshoppen udfyldes APV-handlingsplaner.
- Dialogen skærper forståelsen af, hvilke arbejdsmiljøforhold der fylder mest i det daglige arbejde og som bør prioriteres. Desuden giver dialogen en fælles opfattelse af problemer og hvad man synes fungerer i .
Fakta
-
Udbytte
Lovpligtig APV kortlægning, overblik over problemer og muligheder samt skabelon til handlingsplan for det videre arbejde i AMO (arbejdsmiljøorganisationen). -
Målgruppe
Ansatte i en afdeling/enhed el. lign. med deltagelse af arbejdsmiljørepræsentant. Maksimal 20 deltagere per workshop. -
Varighed
½ dags workshop for afdelingen/enheden samt 2 korte møde på et kvarter umiddelbart før og efter workshoppen med ledelse og arbejdsmiljørepræsentant. -
Afholdelse
På virksomheden eller anden egnet lokation. -
Handlingsplan
Vi bidrager med en fleksibel skabelon til handlingsplan, kunden sørger selv for at skrive handleplanen. -
Pris
kr. 8.900 inkl. pdf-fil med Quick APV resultaterne (både fysisk og psykisk). Faciliteres af en arbejdsmiljøkonsulent.
Dialogbaseret APV - Pakke 2
16.800
kr.
Inkl. Quick-APV spørgeskema-resultater og handleplan Faciliteret af to arbejdsmiljøkonsulenter.
Giver fælles forståelse og et godt afsæt for det videre arbejdsmiljøarbejde
Godt på vej med handlingsplanen
- Under workshoppen udarbejdes konkrete handleplaner, som er målrettet ønsker, ideer og behov. Dette gør det videre arbejde for AMO meget lettere.
- Foruden handlingsplanerne udleveres pdf-filer med Quick APV spørgeskema-resultaterne (fysisk og psykisk), som sikrer at alle lovpligtige emner berøres og som bruges til mindsetting af deltagerne.
- Joblife-konsulenterne faciliterer og præciserer temaer og løsningsforslag og vi varetager også samtidigt at skrive handlingsplanen.
Ekstern facilitering giver tryghed
- Dialog APV metoden bliver faciliteret professionelt og i trygge rammer, hvor alle deltagerne involveres og kan bistå med ideer til løsninger.
- Vi anbefaler, at vi starte med det fysiske arbejdsmiljø og slutter med det psykiske.
- Vi anbefaler også, at selve snakken om psykiske arbejdsmiljø foregår uden ledelsen, men at ledelsen bliver inddraget sidst i processen.
- Vi sikrer, at alle lovkrav til APV bliver overholdt, og at AMO efterfølgende har konkrete input til handlingsplaner, der kan arbejdes videre med.
Anerkendende dialog
- Vi tilbyder facilitering af en anerkendende APV-dialog proces omhandlende både det fysiske og psykiske arbejdsmiljø. Vi fokuserer på det positive og taler om deltagernes ønsker, samt hvad der skal til for at disse kan imødegås.
- Vi tager udgangspunkt i en kort spørgeramme (Quick APV), som deltagerne besvarer anonymt vha. deres telefon. Med udgangspunkt i den fælles besvarelse drøftes, hvilke ønsker og behov deltagerne har, og hvilke input der er til løsninger, prioriteringer og handlinger.
- Under dialogen i workshoppen udfyldes APV-handlingsplaner.
- Dialogen skærper forståelsen af, hvilke arbejdsmiljøforhold der fylder mest i det daglige arbejde og som bør prioriteres. Desuden giver dialogen en fælles opfattelse af problemer og hvad man synes fungerer i .
Fakta
-
Udbytte
Lovpligtig APV kortlægning, overblik over problemer og muligheder samt konkret handlingsplan for det videre arbejde i AMO (arbejdsmiljøorganisationen). -
Målgruppe
Ansatte i en afdeling/enhed el. lign. med deltagelse af arbejdsmiljørepræsentant. Maksimal 20 deltagere per workshop. -
Varighed
½ dags workshop for afdelingen/enheden samt 2 korte møde på et kvarter umiddelbart før og efter workshoppen med ledelse og arbejdsmiljørepræsentant. -
Afholdelse
På virksomheden eller anden egnet lokation. -
Handlingsplan
Vi bidrager med at facilitere workshoppen, afdække løsningsforslag og skrive handleplanen undervejs. -
Pris
kr. 16.800 inkl. handleplan og pdf-fil med Quick APV resultaterne (både fysisk og psykisk). Faciliteres af to arbejdsmiljøkosulenter.